Skip to main content
Een audiologo is het ondergeschoven kindje van marketing

Een audiologo is het ondergeschoven kindje van marketing

| Remko van der Steen | YZCommunicatie

Waarom zou je voor een audiologo kiezen?

Wanneer je werkt aan een project, bijvoorbeeld aan een film, commercial of game, is muziek een onmisbaar element. Naast de herkenbaarheid van je beeldmerken, dragen tunes en muziekthema's mee aan de herkenbaarheid van je project. Voorbeelden die iedereen wel kent zijn thema's zoals Jaws (film) of Super Mario (game). 

Maar denk dus ook eens aan de huisstijl van jouw bedrijf. Ook hier maakt muziek een belangrijk onderdeel van uit. Vaak zijn dit korte jingles, denk maar eens aan Kruidvat of Hema. Bij het horen van jouw audiologo zullen mensen direct aan jouw bedrijf én merk denken. Op den duur gaat dat dus automatisch ;). Aangezien er online steeds meer gebruik word gemaakt van video's, is het laten ontwikkelen van een audiologo als onderdeel van je huisstijl een pré. 

Muziek kan sfeer brengen en benadrukken bij een merk- of bedrijfspresentatie.

Corporate Identity
Muziek is een onmisbaar onderdeel van de huisstijl. Steeds meer bedrijven begrijpen de belangrijke functie van muziek. Hoe klinkt jouw bedrijf?

Reclame
Muziek in reclame is eigenlijk nog belangrijker dan beeld. Een goede tune blijft hangen en maakt een verbinding met je product of dienst en de (potentiële) klant.

Ben je benieuwd geworden naar wat muziek voor jou bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Ben jij geïnteresseerd in één van onze diensten? Vraag dan nu vrijblijvend een offerte aan!